החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

שלומית רייפמן-לויצקי

בוגרת בית-הספר לבריאות הציבור של בית-הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים (.M.P.H); בוגרת החוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת תל-אביב (.B.A) ובוגרת המכללה לחינוך גופני ולספורט ע”ש זינמן במכון וינגייט.
מרצה ותיקה במכללות להכשרת עובדי הוראה בחינוך גופני. מרכזת, במכללה האקדמית בווינגייט, את הקורסים להכשרת תומכות לידה (דולות) ומדריכות להכנה ללידה וכן מדריכות להתעמלות לנשים בהריון ולנשים לאחר הלידה. עובדת שנים רבות עם האוכלוסייה הבוגרת בתחומים של פעילות גופנית בריאותית במעגל החיים, בעיקר במעגל חיי האישה. מהמובילות בארץ בפיתוח ובקידום תחום הפעילות הגופנית בהריון ולאחר הלידה.
כתבה את הספרים לא על השריר לבדו – עקרונות ותרגילים למפרקים ולשרירים, והריון חטוב – התעמלות להריון ולאחר הלידה. כותבת מאמרים בכתבי עת ומשתתפת בתכניות רדיו וטלוויזיה ובפורומים שונים באינטרנט בנושאים הקשורים לתחומי התמחותה.

בוגרת בית-הספר לבריאות הציבור של בית-הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים (.M.P.H); בוגרת החוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת תל-אביב (.B.A) ובוגרת המכללה לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט. מרצה ותיקה במכללות להכשרת עובדי הוראה בחינוך גופני. מרכזת, במכללה האקדמית בווינגייט, את הקורסים להכשרת תומכות לידה (דולות) ומדריכות להכנה ללידה וכן מדריכות להתעמלות לנשים בהריון ולנשים לאחר הלידה. עובדת שנים רבות עם האוכלוסייה הבוגרת בתחומים של פעילות גופנית בריאותית במעגל החיים, בעיקר במעגל חיי האישה. מהמובילות בארץ בפיתוח ובקידום תחום הפעילות הגופנית בהריון ולאחר הלידה. כתבה את הספרים לא על השריר לבדו - עקרונות ותרגילים למפרקים ולשרירים, והריון חטוב - התעמלות להריון ולאחר הלידה. כותבת מאמרים בכתבי עת ומשתתפת בתכניות רדיו וטלוויזיה ובפורומים שונים באינטרנט בנושאים הקשורים לתחומי התמחותה.

ספרים של שלומית רייפמן-לויצקי שנמכרים באתר:
  • במבצע!
    לנוע בלידה וללדת בתנועה
    התנועתיות היא כלי עזר טבעי וזמין, המסייע ליולדת להתמודד עם הכאב הכרוך בצירי הלידה ולשלוט בגופה כדי לקדם את תהליך הלידה. התנועתיות מקטינה את סיכוייה 'לסבול' מהלידה ובד בבד מגדילה את סיכוייה להשיג חוויה חיובית ומעצימה. הספר לנוע בלידה וללדת... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: