החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

רונית סטלקול אברם

רונית סטלקול אברם (עו”ד), היא מורה לראיה רוחנית, מאמנת תודעה להתפתחות והגשמה, מנחת קבוצות בנושא עולם הנסתר, מטפלת ברגרסיה (שחזור גלגולים), מלווה אנשים שחוו אובדן, סופרת. ומשוררת.

רונית עבדה מעל 28 שנים בהסתדרות העובדים בחיפה, מרבית שנותיה כגזברית וכמזכירת איגוד מקצועי. בשנת 2019 סיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות יתירה ובשנת  2020 הוסמכה כעורכת דין, לאחר שנת התמחות בפרקליטות מחוז חיפה אזרחי. רונית היא בוגרת מכללת רידמן בתחום האימון ההוליסטי ובוגרת מכללת יוזמות, שבפיקוח אוניברסיטת בר-אילן, בתחום האימון האישי הקוגניטיבי. רונית הוכשרה בעברה כמרפאה בשחזור גלגולים במכללה ללימודים רוחניים של ד”ר ירון זפרן, למדה רייקי ותטא הילינג, עסקה בתקשור, ובהנחיית מעגלים בנושא מסע הנשמות. רונית הוציאה לאור רומן בשם “משהו בי יודע” וספר ילדים חינוכי בשם “סיפורי תומי תום”. רונית כותבת מאז ילדותה ובעשור האחרון לקהל של אלפים ברשת הפייסבוק, טקסטים רבי השפעה מעולמות הרוח.

רונית מנהלת קליניקה לליווי רוחני תחת השם ” לתפוס את הרוח “. עיקר מטרתה הוא לסייע לקהל הרחב לדייק את הבחירות שנועדו לו, במסע אשר בחר לעשות כאן, זאת באמצעות הרחבת הפריזמה שדרכה הוא רואה את העולם והבהרת מה שחשוב באמת. הבחירות הללו לתפיסתה של רונית, הן בעלות השפעה מכרעת על חייו פה ועל מידת האושר שיחווה, אך גם על הפרק הנשמתי שנכון לו מעבר להם, פרק שהוא החשוב ביותר עבורו, ושהוא אינו מודע לו כרגע כלל.

סל השירותים הרחב שרונית מציעה, פונה כמעט לכל הגילאים. הוא מכוון לרומם, לשמח, ובעיקר להרחיב את הדעת על מנת למקסם את ההישגים שלנו כאן ובהמשך מסענו.

קישור  לכרטיס הדיגיטלי שלי: https://get-marketing.co.il/ronit-wind/

קישור  לדף הפייסבוק הדיגיטלי שלי:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000224560122&mibextid=ZbWKwL

רונית סטלקול אברם (עו"ד), היא מורה לראיה רוחנית, מאמנת תודעה להתפתחות והגשמה, מנחת קבוצות בנושא עולם הנסתר, מטפלת ברגרסיה (שחזור גלגולים), מלווה אנשים שחוו אובדן, סופרת. ומשוררת. רונית עבדה מעל 28 שנים בהסתדרות העובדים בחיפה, מרבית שנותיה כגזברית וכמזכירת איגוד מקצועי. בשנת 2019 סיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות יתירה ובשנת  2020 הוסמכה כעורכת דין, לאחר שנת התמחות בפרקליטות מחוז חיפה אזרחי. רונית היא בוגרת מכללת רידמן בתחום האימון ההוליסטי ובוגרת מכללת יוזמות, שבפיקוח אוניברסיטת בר-אילן, בתחום האימון האישי הקוגניטיבי. רונית הוכשרה בעברה כמרפאה בשחזור גלגולים במכללה ללימודים רוחניים של ד"ר ירון זפרן, למדה רייקי ותטא הילינג, עסקה בתקשור, ובהנחיית מעגלים בנושא מסע הנשמות. רונית הוציאה לאור רומן בשם "משהו בי יודע" וספר ילדים חינוכי בשם "סיפורי תומי תום". רונית כותבת מאז ילדותה ובעשור האחרון לקהל של אלפים ברשת הפייסבוק, טקסטים רבי השפעה מעולמות הרוח. רונית מנהלת קליניקה לליווי רוחני תחת השם " לתפוס את הרוח ". עיקר מטרתה הוא לסייע לקהל הרחב לדייק את הבחירות שנועדו לו, במסע אשר בחר לעשות כאן, זאת באמצעות הרחבת הפריזמה שדרכה הוא רואה את העולם והבהרת מה שחשוב באמת. הבחירות הללו לתפיסתה של רונית, הן בעלות השפעה מכרעת על חייו פה ועל מידת האושר שיחווה, אך גם על הפרק הנשמתי שנכון לו מעבר להם, פרק שהוא החשוב ביותר עבורו, ושהוא אינו מודע לו כרגע כלל. סל השירותים הרחב שרונית מציעה, פונה כמעט לכל הגילאים. הוא מכוון לרומם, לשמח, ובעיקר להרחיב את הדעת על מנת למקסם את ההישגים שלנו כאן ובהמשך מסענו. קישור  לכרטיס הדיגיטלי שלי: https://get-marketing.co.il/ronit-wind/ קישור  לדף הפייסבוק הדיגיטלי שלי: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000224560122&mibextid=ZbWKwL

ספרים של רונית סטלקול אברם שנמכרים באתר:
  • כשהפרח נפתח
    "כשהפרח נפתח" מאת רונית סטלקול אברם סיפור אהבה מנער לב, ברומן רוחני ואירוטי נועז, שנכתב על ידי מורה רוחנית, מאמנת תודעה, מתקשרת, מרצה על עולם הנסתר ועורכת דין. נופר, מרצה מצליחה, יפייפיה ומלאת עוצמות, הופכת בניגוד לבחירתה הרציונאלית, מאשת איש... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: