החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

נטע לזר פוירשטיין

נטע לזר פוירשטיין, מדריכה לליווי התפתחותי בשיטת “צעד ראשון”, עסקה באבחון ובטיפול בליקויים ובעיכובים התפתחותיים, בייעוץ לאחר לידה ובליווי נשים לאחר לידה. כמו כן היא ניהלה מרכז הורות בהרצליה – Petit Bebe שכלל מגוון פעילויות והרצאות לנשים בהיריון ולהורים לתינוקות ולפעוטות עד גיל שנתיים. הייתה חברה בצוות המקצועי של מרכז הורים וילדים “פשוש” בגבעת השלושה והנחתה בו סדנאות לליווי התפתחותי. הנחתה במכללת “צעד ראשון” וכחלק מצוות המדריכות הבכיר דריכה וליוותה תהליכים למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בארץ ובחו”ל.

נטע לזר פוירשטיין, מדריכה לליווי התפתחותי בשיטת "צעד ראשון", עסקה באבחון ובטיפול בליקויים ובעיכובים התפתחותיים, בייעוץ לאחר לידה ובליווי נשים לאחר לידה. כמו כן היא ניהלה מרכז הורות בהרצליה – Petit Bebe שכלל מגוון פעילויות והרצאות לנשים בהיריון ולהורים לתינוקות ולפעוטות עד גיל שנתיים. הייתה חברה בצוות המקצועי של מרכז הורים וילדים "פשוש" בגבעת השלושה והנחתה בו סדנאות לליווי התפתחותי. הנחתה במכללת "צעד ראשון" וכחלק מצוות המדריכות הבכיר דריכה וליוותה תהליכים למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בארץ ובחו"ל.

ספרים של נטע לזר פוירשטיין שנמכרים באתר:
  • במבצע!
    דינוזאור באמבטיה – עצות מעשיות להורים
    היום שאחרי הלידה. תשעה חודשים של התרגשות גדולה, תחושה מוזרה, המון בדיקות, לפעמים גם חששות, מכינים חדר, חושבים על שם, נוסעים לחופשה אחרונה נטולת ילדים, בוחרים בית חולים, מתכננים את התמונה הראשונה, מתכוננים ללידה, הולכים לסדנה, מכינים תוכנית כתובה, אורזים... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: