החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

מיכל מגדה סלוצקר-עמרן

מיכל מגדה סלוצקר-עמרן, לומדת בתוכנית ללימודי תרבות ערבית-יהודית בחוג לספרות באוניברסיטת תל אביב. היא מתעדת סיפורי חיים בשיטוטים במקומות קסומים, בין אנשים, בין תרבויות, ומאחורי עדשת המצלמה.
זה ספרה השני. ספרה הראשון, ללכת בין השתיקות הוא ספר מסע על אנשים הבוחרים למרוד ולחזור אל החיים שביקשו ושעליהם חלמו: “ספר קריא ומרתק… היה קשה להפסיק לקרוא… עם תובנות ונקודות מפגש רבות… לא הצלחתי להניח את הספר מידי, זה כאילו הכנסת מעבד תמלילים לראשי… המחשבות, תהיות, תובנות… ריגשת אותי. מדהים…”

מיכל מגדה סלוצקר-עמרן, לומדת בתוכנית ללימודי תרבות ערבית-יהודית בחוג לספרות באוניברסיטת תל אביב. היא מתעדת סיפורי חיים בשיטוטים במקומות קסומים, בין אנשים, בין תרבויות, ומאחורי עדשת המצלמה. זה ספרה השני. ספרה הראשון, ללכת בין השתיקות הוא ספר מסע על אנשים הבוחרים למרוד ולחזור אל החיים שביקשו ושעליהם חלמו: "ספר קריא ומרתק... היה קשה להפסיק לקרוא... עם תובנות ונקודות מפגש רבות... לא הצלחתי להניח את הספר מידי, זה כאילו הכנסת מעבד תמלילים לראשי... המחשבות, תהיות, תובנות... ריגשת אותי. מדהים..."

ספרים של מיכל מגדה סלוצקר-עמרן שנמכרים באתר:
  • לב המחסום
    מנש חלם להתגייס ולשרת "במודיעין", להשתמש בשפה הערבית ששמע בילדותו ולמד בבגרותו. שני חלמה על "חובלים", והייתה חדורת מוטיבציה להיות הַמְּפַקֶּדֶת! אבל לגורל יש חלומות אחרים, וכך מוצאים את עצמם מנש ושני ביחידה אחת עם עוד חיילים שחלמו על שָׁם... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: