החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

מארי פ. מונגן

מארי (מיקי) מונגן, M.Ed., M.Hy., הייתה היפנו-תרפיסטית עטורת פרסים, בעלת ניסיון של למעלה משלושים שנה.
בתחילת הקריירה שלה, נבחרה לאחת מחמשת המנהיגים החינוכיים המצטיינים בניו המפשייר, וזכתה במלגת קרן פורד לאוניברסיטת הרווארד ושמשה כדיקנית במכללה לנשים.

בשנת 1989 הוציאה את ספרה “היפנוברת’ינג – שיטת מונגן” אשר חושף בפני הקוראות את האפשרות ללידה רגועה ועדינה, ספר, אשר בשלוב עם קורס ההכנה ללידה שפתחה היווה נקודת שינוי עבור נשים רבות, ובני זוגן, בכל ההסתכלות על תהליך ההריון והלידה.

מיקי הוא אם לארבעה ילדים בוגרים, כולם נולדו בסוף שנות ה -50 ותחילת שנות ה -60. היא חוותה את כל ארבע הלידות שלה תוך שימוש בתיאוריות של ד”ר ג’ונתן דיי, מבפאלו, ניו יורק, וגרנטיק דיק-ריאה, בריטניה, שני חלוצים בלידה טבעית. שתיים מלידותיה היו לגמרי נטולות הרדמה בתקופה בה כל היולדות טושטשו והורדמו כעניין שבשגרה,, ובעלה היה לצדה הן בחדר העבודה והן בחדר “הלידה”. ספרה HypnoBirthing™ – A Celebration Of Life, נכתב בשנת 1989; ספרה האחרון, ™HypnoBirthing – השיטה של מארי מונגן, זמין כעת בכלי ספרים מובילים ודרך מכון ™HypnoBirthing.
מיקי נפטרה ביוני 2019, אך חלומה וחזונה ללידה חיובית לכל משפחה ממשיך להיות מופץ בכל העולם.

מארי (מיקי) מונגן, M.Ed., M.Hy., הייתה היפנו-תרפיסטית עטורת פרסים, בעלת ניסיון של למעלה משלושים שנה. בתחילת הקריירה שלה, נבחרה לאחת מחמשת המנהיגים החינוכיים המצטיינים בניו המפשייר, וזכתה במלגת קרן פורד לאוניברסיטת הרווארד ושמשה כדיקנית במכללה לנשים. בשנת 1989 הוציאה את ספרה "היפנוברת'ינג – שיטת מונגן" אשר חושף בפני הקוראות את האפשרות ללידה רגועה ועדינה, ספר, אשר בשלוב עם קורס ההכנה ללידה שפתחה היווה נקודת שינוי עבור נשים רבות, ובני זוגן, בכל ההסתכלות על תהליך ההריון והלידה. מיקי הוא אם לארבעה ילדים בוגרים, כולם נולדו בסוף שנות ה -50 ותחילת שנות ה -60. היא חוותה את כל ארבע הלידות שלה תוך שימוש בתיאוריות של ד"ר ג'ונתן דיי, מבפאלו, ניו יורק, וגרנטיק דיק-ריאה, בריטניה, שני חלוצים בלידה טבעית. שתיים מלידותיה היו לגמרי נטולות הרדמה בתקופה בה כל היולדות טושטשו והורדמו כעניין שבשגרה,, ובעלה היה לצדה הן בחדר העבודה והן בחדר "הלידה". ספרה HypnoBirthing™ - A Celebration Of Life, נכתב בשנת 1989; ספרה האחרון, ™HypnoBirthing - השיטה של מארי מונגן, זמין כעת בכלי ספרים מובילים ודרך מכון ™HypnoBirthing. מיקי נפטרה ביוני 2019, אך חלומה וחזונה ללידה חיובית לכל משפחה ממשיך להיות מופץ בכל העולם.

ספרים של מארי פ. מונגן שנמכרים באתר:
  • היפנוברת'ינג
    לידה אינה משהו שצריך לפחד ממנו: היא ביטוי טבעי של החיים. במדריך מעשי זה מנפצת מרי מונגן, מייסדת גישת היפנוברת'ינג, את המיתוס שכאב הוא חלק בלתי נפרד מהלידה. היא מוכיחה שכאשר אנחנו משחררות את הפחד שמחזיק את הגוף שלנו מתוח... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: