החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

הדס דרגצקי אגמון

הדס דרגצקי אגמון, מחברת ספר הביכורים “יומנה של גרושה”.

הבעלים והמנכ”ל של “קבוצת הדס”- פעילות הקבוצה מתמקדת בהנעת אנשים מהנקודה בה הם נמצאים היום, לנקודה הבאה שלהם בדרכים שונות.

מאמנת אישית ועסקית מעל לעשר שנים עם ניסיון אישי משמעותי בשניהם.

גרושה פעמים, פעם אחת רשמית ברבנות ופעם שנייה ברישום בבית המשפט, אימא ל 2 בנות נפלאות ולבן מקסים שהצטרף לחיינו בשנים האחרונות.

כמאמנת אישית, לאורך השנים נתקלתי בעשרות מקרים של התמודדות עם לבד בתוך הזוגיות ובהתמודדויות הלא פשוטות בעולם הגרושים והגרושות.

הרגשתי שאני חייבת לדבר את קולם של רבים מאתנו שלעיתים הערך העצמי הנמוך, מוביל אותם לבחירות שגויות בחיים ובעיקר התרחקות מהזהות והמהות שלהם בעולם.

הסיפורים האישים מחדר האימונים לצד ההתמודדויות האישיות שלי, הם אלו שהיוו השראה ומוטיבציה לכתוב את הספר.

הדס דרגצקי אגמון, מחברת ספר הביכורים "יומנה של גרושה". הבעלים והמנכ"ל של "קבוצת הדס"- פעילות הקבוצה מתמקדת בהנעת אנשים מהנקודה בה הם נמצאים היום, לנקודה הבאה שלהם בדרכים שונות. מאמנת אישית ועסקית מעל לעשר שנים עם ניסיון אישי משמעותי בשניהם. גרושה פעמים, פעם אחת רשמית ברבנות ופעם שנייה ברישום בבית המשפט, אימא ל 2 בנות נפלאות ולבן מקסים שהצטרף לחיינו בשנים האחרונות. כמאמנת אישית, לאורך השנים נתקלתי בעשרות מקרים של התמודדות עם לבד בתוך הזוגיות ובהתמודדויות הלא פשוטות בעולם הגרושים והגרושות. הרגשתי שאני חייבת לדבר את קולם של רבים מאתנו שלעיתים הערך העצמי הנמוך, מוביל אותם לבחירות שגויות בחיים ובעיקר התרחקות מהזהות והמהות שלהם בעולם. הסיפורים האישים מחדר האימונים לצד ההתמודדויות האישיות שלי, הם אלו שהיוו השראה ומוטיבציה לכתוב את הספר.

ספרים של הדס דרגצקי אגמון שנמכרים באתר:
  • במבצע!
    יומנה של גרושה
    המסע הזה יכול להיות המסע של כל אחד מאתנו, בדרך לבניית הזהות האישית שלנו והאדם שאנחנו בוחרים להיות.   דרמה רומנטית אמיצה ואותנטית המלווה את יעלי גיבורת הסיפור, מנערה מרשימה אך חסרת ביטחון, דרך מסע חייה המטלטל עד המפגש המרגש... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: