החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

דרור אביה תייאר

ב-2016 התאשפזתי לראשונה בבית חולים פסיכיאטרי.

מגיל 14 אני מתמודדת עם מגוון מעניין של קשיים. לעיתים הם משפיעים על היכולת שלי לתפקד ולפעמים אני חיה איתם בשלום, ומקבלת אותם בסליחה והבנה.

השירים בספר מסודרים לפי סדר כרונולוגי בהכרח, והם מהווים אסופת שירים ממחברות ישנות, מפוסטים שפרסמתי ברשתות החברתיות ומרשימות הטלפון שלי.

כיום אני סטודנטית, נמצאת בין תארים כי החלטתי שהלימודים שבחרתי לא בהכרח מתאימים לי. יש לי ארבעה אחים שאני אוהבת, יש לי מערך תמיכה נפשי שיקומי חזק ואיתן, ולכן אני מרגישה שאני יכולה לקחת את המילים, גם אם הן מבולגנות, ולהעביר אותן כמתנה למי שמלווה אותי בימים אלו, ולמי שליווה אותי בימים עברו.

ב-2016 התאשפזתי לראשונה בבית חולים פסיכיאטרי. מגיל 14 אני מתמודדת עם מגוון מעניין של קשיים. לעיתים הם משפיעים על היכולת שלי לתפקד ולפעמים אני חיה איתם בשלום, ומקבלת אותם בסליחה והבנה. השירים בספר מסודרים לפי סדר כרונולוגי בהכרח, והם מהווים אסופת שירים ממחברות ישנות, מפוסטים שפרסמתי ברשתות החברתיות ומרשימות הטלפון שלי. כיום אני סטודנטית, נמצאת בין תארים כי החלטתי שהלימודים שבחרתי לא בהכרח מתאימים לי. יש לי ארבעה אחים שאני אוהבת, יש לי מערך תמיכה נפשי שיקומי חזק ואיתן, ולכן אני מרגישה שאני יכולה לקחת את המילים, גם אם הן מבולגנות, ולהעביר אותן כמתנה למי שמלווה אותי בימים אלו, ולמי שליווה אותי בימים עברו.

ספרים של דרור אביה תייאר שנמכרים באתר:
  • זמנים, ימים, תקופות
    ב-2016 התאשפזתי לראשונה בבית חולים פסיכיאטרי. מגיל 14 אני מתמודדת עם מגוון מעניין של קשיים. לעיתים הם משפיעים על היכולת שלי לתפקד ולפעמים אני חיה איתם בשלום, ומקבלת אותם בסליחה והבנה. השירים בספר מסודרים לפי סדר כרונולוגי בהכרח, והם מהווים... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: