החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

אליהו מנחימוב-אגייב

אליהו הוא סטודנט שנה ב’ למשפטים באוניברסיטת חיפה. זוכה הפרס היוקרתי לחידושים מדעיים נכון לשנת 2015. עבד רבות עם נוער בסיכון ותמיד דאג לראות את הסיכוי. מתחביביי לקרוא ספרי עיון, לכתוב, להתאבק ובעיקר לשנות תופעות שמפריעות לי. מגיל קצר גיליתי שרגל אחת שלי קצרה מהשנייה ומאותו רגע החיים שלי השתנו באמצעות סדרה של למעלה מ-10 ניתוחים שנועדו לתקן את הפגם. זה היה הרגע שהחלטתי שלא אחייה יותר חיים משעממים ואתחיל להגשים את חלומותיי, כתיבת ספר היא החלום הראשון.

אליהו הוא סטודנט שנה ב' למשפטים באוניברסיטת חיפה. זוכה הפרס היוקרתי לחידושים מדעיים נכון לשנת 2015. עבד רבות עם נוער בסיכון ותמיד דאג לראות את הסיכוי. מתחביביי לקרוא ספרי עיון, לכתוב, להתאבק ובעיקר לשנות תופעות שמפריעות לי. מגיל קצר גיליתי שרגל אחת שלי קצרה מהשנייה ומאותו רגע החיים שלי השתנו באמצעות סדרה של למעלה מ-10 ניתוחים שנועדו לתקן את הפגם. זה היה הרגע שהחלטתי שלא אחייה יותר חיים משעממים ואתחיל להגשים את חלומותיי, כתיבת ספר היא החלום הראשון.

ספרים של אליהו מנחימוב-אגייב שנמכרים באתר:
  • במבצע!
    עולם הפוך
    אמת, מילה אחת בת שלוש אותיות שנעה על מנעד רחב, בין גוני שחור-לבן. העולם שלנו הפוך, ומה שזה אומר בפועל הוא שהוא הרבה יותר דפוק מכפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם. פעם חשבתי שבני אדם הם יצורים תבוניים ורציונליים, עד שהכתה... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: