שאלות נפוצות של סופרים וסופרות

לקרוא באנדרואיד, אייפד ואייפון עם אפליקציית סיפריאפ

 את/ה מוזמן/ת להשתמש באפליקציית סיפריאפ.
  
אנא הרשם/י או התחבר/י לאפליקציית סיפריאפ עם אימייל המשתמש שלך בחנות מנדלי מוכר ספרים ברשת.כל הספרים אותם את/ה רוכש/ת במנדלי, נשמרים בענן הספריה הפרטית שלך וזמינים להורדה באפליקציית סיפריאפ.
 הערה: (אפליקציית מנדלי קורא ספרים הישנה, מתאימה למערכות ישנות בלבד)
אנו ממליצים על קריאה באמצעות אפליקציית סיפריאפ; אך אם בכל זאת ברצונך לקרוא באופן אחר, במכשירים עם מערכת ההפעלה iOS ניתן גם לקרוא באמצעות אפליקיית iBooks (לחץ כאן למדריך).
שימו לב: חלק מהספרים במנדלי נמכרים מוגנים בלבד לבקשת המו"ל ולכן אפשר לקרוא אותם רק באפליקציית סיפריאפ  לאנדרואיד, ולאייפד ואייפון. בספרים שזמינים רק באפליקציית סיפריאפ, כתוב בעמוד הספר "ספר זה זמין לקריאה באפליקציית סיפריאפ בלבד". ספרים אלו אינם זמינים לקריאה באמצעות אפליקציית iBooks.
במידה ואת/ה נתקל/ת בבעיה במהלך מדריך זה, אנא תאר/י לנו אותה לפרטים: מה כתוב בשלב במדריך בו נתקלת בבעיה? מה היה צפוי לקרות? ומה קורה בפועל במקום זאת? (בנוסף, יעזור מאוד אם תשלח לנו צילום מסך של הבעיה). בכל שאלה אנו לרשותכם ב: [email protected]

כיצד להשתמש בשובר לרכישת ספרים במנדלי?

בכדי לפתוח מדריך זה בחלון נפרד לחץ: כיצד להשתמש בשובר לרכישת ספרים במנדלי?

במידה והקופון אינו מכסה את סכום הקניה במלואה, ניתן לשלם את השארית כמו בקניה רגילה.
להסבר על הליך זה, לחץ: כיצד לקנות ספר אלקטרוני ו/או מודפס במנדלי?

קישורים רלוונטיים:

בכל שאלה אנו לרשותכם ב: [email protected]
*מדריך זה נכתב בלשון זכר אך פונה לזכר ונקבה כאחד

כיצד לשווק את ספרך?

כיצד לקנות ספר אלקטרוני במתנה?

בכדי לפתוח מדריך זה בחלון נפרד לחץ: כיצד לקנות ספר אלקטרוני במתנה

כדי לקנות ספר במתנה יש לשלם את מחיר הספר באמצעות פייפאל:

יש לבצע את התשלום עבור [email protected]

לחילופין, אפשר לבצע העברה בנקאית עבור מנדלי ספרים אלקטרוניים בעמ, בנק הפועלים, סניף 584, חשבון 107943.

לאחר התשלום מתקבלת במייל קבלה מפייפאל על התשלום. יש לשלוח את הקבלה אל [email protected] ולבקש שובר בגובה הסכום. אפשר גם להגביל את השובר לספר מסויים. בשובר אפשר להשתמש בקופה בעת התשלום (המקבל חייב לנצל את כל שווי השובר בקניה אחת). קוד השובר ישלח אליך באימייל ותוכל להעבירו למקבל המתנה.

אפשר גם לשלוח לנו את פרטי המקבל, שם, שם משפחה וכתובת אימייל ואנחנו נבצע את הקניה עבורו.

לחץ כאן בכדי לראות כיצד יוכל מקבל המתנה להשתמש בשובר

הרשמה ל- Amazon

בכדי לפתוח מדריך זה בחלון נפרד לחץ: הרשמה ל- Amazon

 

מדוע בעצם אני מתבקש להרשם לאמאזון

המייל והסיסמה אשר תוכנת ה-SendToKindle מבקשת למלא, אינם אותם פרטי ההרשמה לאתר מנדלי, אלא הכתובת והסיסמה לחשבונך באתר Amazon; התוכנה זקוקה לפרטים אלו בכדי לקשר בין מחשבך למכשיר הקינדל שברשותך. אם כבר יש לך חשבון ב- Amazon, אתה יכול לדלג על שלב ההרשמה ולהכניס את הפרטים כעת.

ומה אם אין לי חשבון ב- Amazon?

אם אין לך חשבון באתר Amazon, ניתן להגיע לדף ההרשמה על ידי לחיצה על המילים Create one now.

בעמוד הדפדפן שנפתח, יש למלא את כתובת האימייל איתה אתה מעוניין להרשם ל- Amazon.

בדוגמא זו, אשתמש בכתובת [email protected], אך כמובן שברצונך למלא כתובת המשויכת לך.

לחץ על "אני משתמש חדש" ("I am a new customer") כמתואר בשלב 2 בתמונה:

מלא את כתובת האימייל איתה בחרת להרשם.
ולאחר מילוי הכתובת, לחץ על "Sign in using our secure server".

מלא את שמך, פעם נוספת את כתובת האימייל בכדי לוודא שהוקלד נכון, ובחר סיסמה לחשבון.

לחץ על "צור חשבון" ("Create account") ובזאת הסתיים תהליך ההרשמה.

כעת ניתן לחזור לתוכנת ה-SendToKindle ולהתחבר לחשבונך החדש!

 

תוכל למצוא מענה לשאלותך, בנוגע לאתר מנדלי מוכר ספרים, במדריך לקורא ובמדריך ליוצר בהתאמה.

בכל שאלה נוספת, אנו לרשותכם בכתובת האימייל: [email protected]

 

PayPal – למה ואיך

בכדי לפתוח מדריך זה בחלון נפרד לחץ: PayPal – למה ואיך

 

למען הבטיחות, מנדלי ספרים ברשת מקבלים תשלומים דרך אתר PayPal (לאפשרויות תשלום נוספות לחץ כאן).

 

יצירת חשבון ב- PayPal

אם עוד אין לכם חשבון PayPal, אתם יכולים לפתוח אחד בקישור הבא: לחצו כאן בכדי לפתוח חשבון ב- PayPal.

בכדי לראות מדריך הרשמה מפורט ל- PayPal, לחצו כאן (ראוי לציין, שבשביל רכישות באתר מנדלי, ניתן גם להרשם דרך PayPal.co.il – הגירסא העברית של אתר PayPal).

 

מדוע כדאי ליצור חשבון חינם ב- PayPal

PayPal (לעתים מוצגת כ"פייפאל") היא הדרך המובילה והבטוחה ביותר לקניות ברשת. זהו עסק מסחר אלקטרוני המאפשר העברת כספים וביצוע תשלומים באמצעות אתר אינטרנט והוקם במטרה לאפשר רכישה או מכירה קלה ובטוחה יותר דרך האינטרנט.

 

היתרונות של PayPal הן באבטחה, ריכוזיות ופשטות השימוש. מנגנוני האבטחה של PayPal הם הטובים ברשת וההוגנים ביותר כלפי הלקוח כמו גם כלפי החברה. פרטי כרטיס האשראי של הלקוח כלל אינם מגיעים אל החברה המקבלת את התשלום, כי אם רק לחברת PayPal, המשמשת כמעין תיווך בטיחות ללא כל עמלה. המידע מוגן באמצעות SSL עם אורך מפתח הצפנה של 168 סיביות (הרמה הגבוהה ביותר הזמינה באופן מסחרי). זו חברה בינלאומית עם מאות מליוני לקוחות בכל העולם, וכיום כל החברות והעסקים המובילים בישראל מאפשרים לבצע רכישה דרך חשבון PayPal.

בנוסף לכך, פתיחת חשבון ב- PayPal היא חינם וללא כל עמלות ומאפשרת תהליך רכישה פשוט וקל בארץ ובעולם.

 

אילו כרטיסי אשראי מתקבלים ב- PayPal

PayPal מקבלת כרטיסי MasterCard, וכרטיסי Visa.

 

מה עושים אם אין לי כרטיס MasterCard, או כרטיס Visa

אם בבעלותכם כרטיס ישראכרט, כדאי לתת מבט על הכרטיס ולוודא אם אין עליו את הסמל של MasterCard או הסמל של Visa; ישנם מספר כרטיסי ישראכרט אשר מקוטלגים כ- MasterCard וכ- Visa.

במידה ולא זה המקרה, ישנן כמה אפשרויות:

  • לאפשרויות תשלום נוספות לחץ כאן,
    אם אתה מעדיף בכל זאת לרכוש באמצעות PayPal, בחר את אחת משתי האפשרויות הבאות.
  • אפשר לפתוח חשבון PayPal מיידי ללא צורך בכרטיס אשראי, ולבקש מבן/בת משפחה או מחבר/ה להטעין את החשבון עבורכם; כך שתוכלו גם אתם לבצע רכישת PayPal כמו כולם באלפי אתרים בארץ ובעולם. איך "מטעינים" חשבון PayPal שלא מקושר אליו כרטיס אשראי? אדם אחר שיש לו חשבון PayPal, יכול להעביר לכם כסף מה- PayPal שלו ל- PayPal שלכם באמצעות האימייל שנרשמתם איתו ל- PayPal…זהו תהליך פשוט ומהיר.
  • אפשר גם לרכוש כרטיס אשראי בינלאומי נטען דרך חברת דואר ישראל, באמצעותו תוכלו להטעין את חשבון ה- PayPal שלכם.

 

 יש לכם עוד שאלות בנוגע ל- PayPal ?

במידה ויש לכם שאלה או בעיה בנושא חשבונכם ב- PayPal, ניתן לפנות אליהם דרך לחיצה כאן, או לעיין במרכז התמיכה שלהם בעזרת לחיצה כאן.

איך לשווק ספר אלקטרוני מאת אילת סוויטצקי

בכדי לפתוח מאמר זה בחלון נפרד לחץ: איך לשווק ספר אלקטרוני מאת אילת סוויטצקי


אילת סוויטצקי היא הסופרת הכי מוכרת במנדלי. הספרים שלה מצויינים אבל חוץ מזה היא גם עשתה עבודת שטח מצויינת בקידום הספר. מומלץ לכל סופר לקרוא וללמוד. אפשר למצוא את אילת כאן:

אילת, תודה רבה לך. ירון גולדשטיין, מנדלי

שיווק, של ספר או של כל מוצר אחר, זאת עבודה. היא דורשת מחקר, תוכנית מסודרת, וזמן. במקרה שלי- הרבה זמן. מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה. אספתי עבורכם כמה טיפים שעבדו בשבילי, מקווה לחסוך לכם חלק מהעבודה. מרשה להעתיק, לשתף, לפרסם (רק תנו לי קרדיט 🙂 ) בהצלחה:

הגדרת קהל יעד- דבר ראשון, לפני הכל. האם ברור לכם מי קהל היעד שלכם? אחרי שהגדרתם את קהל היעד, האם אתם יודעים איפה למצוא אותו? בפייסבוק, בפורומים, בכל מקום מחוץ לרשת. כדאי לחשוב מחוץ לקופסא. מי עוד יכול להתעניין בספר שלי חוץ מהקהל הברור מאליו? אני נמנעתי מליפול לתוך התבנית של ספר אירוטי, למרות שהטרילוגיה שלי בהחלט כזאת. פניתי לקהל של נשים, לקהל שמתעניין בהפרעות נפשיות, מיתגתי את עצמי גם כאישה ואמא, גם כסופרת, גם כסיפור סינדרלה. השאלה הכי נשאלת לא היתה איך זה לכתוב סקס, אלא איך הצלחת לכתוב עם שלושה ילדים בבית. (התשובה אגב היא- בלילות, בין תשע בערב לשלוש בבוקר. זה לקח ארבעה וחצי חודשים לשלושה ספרים, והם עבים…)

יצירת עניין וחשיפה- כשהחלטתי לפרסם את הספרים שלי הבנתי מהר מאוד שאני לא מוכרת רק ספר, אני מוכרת סיפור- את הסיפור שלי. אותי. הבנתי שאין לי ברירה אלא להיחשף ועשיתי זאת בלי בעיה. למדתי שהרבה פעמים הקוראות שלי מחפשות את הדמות שמאחורי הספר, שאני מעניינת אותן לא פחות מהסיפור. אז שיתפתי. במה שיתפתי? בתהליך הכתיבה, במצבי הרוח שלי, בעייפות, באירועים מהחיים שלי. קבעתי מה הגבולות האדומים שלי וחוץ מזה הכל הלך. והולך. היום אני יכולה לפרסם בפייסבוק שלי מה אכלתי לארוחת הבוקר, זה יזכה לתגובות. הקוראות שלי מוצאות אותי מעניינת, הרבה אחרי שהן סיימו את שלושת הספרים. הנוכחות שלי ברשת משאירה אותן בסביבה. וגם את החברות שלהן, ואת החברות של החברות שלהן…

אי אפשר להימנע מחשיפה ולצפות שהספר ימכור את עצמו. רוצים חשיפה לספר- תחשפו.

תלמדו מהאמריקאים- הסופרים המובילים בחו"ל מנהלים חשבונות פייסבוק, טוויטר, אתרי אינטרנט. הם פעילים ברשתות החברתיות. הם למדו שהקוראים שלהם מחפשים אותם. והם מספקים להם הצצה לתוך חייהם. תקראו לזה הערצה, יצר סקרנות. בסופו של יום זה מתבטא בתמלוגים בחשבון הבנק. וזה חינם.

אתר אינטרנט- צרו אתר לספר, כל אתר וורדפרס יעבוד. אפשר לבד, בחינם, או כמו במקרה שלי עם מתכנת (ולשלם), כי היו לי דרישות ברורות. קנו את הדומיין. דאגו שהאתר יהיה מעוצב, עם גרפיקאי\ת, לא משהו שנראה לא רציני. רוצים שיקחו אתכם ברצינות? תיראו רציניים. כאקט שיווקי ראשון פרסמתי את הספר הראשון כולו באתר, חינם, שני פרקים בשבוע בכל יום ראשון וחמישי. החל מפרק ארבע הגיעה הדרישה לקנות אותו. רק אז בכלל העליתי אותו למנדלי. קודם הגיע הביקוש. את הספר המלא השארתי רק שבוע. אחר כך הורדתי אותו והשארתי את הפרולוג ופרק ראשון בלבד. עד היום אני מקבלת מהאתר 2-3 הודעות ביום איפה קונים.

 גרפיקה- למה אני צריך גרפיקאי? כי הכריכה של הספר צריכה להיות נכונה, לא רק יפה. גם האתר ועמוד הפייסבוק.

איך מוצאים גרפיקאי\ת ומתכנת? מבקשים מחברים המלצות. אל תשלמו מחיר מופרז. דעו בדיוק מה אתם צריכים: כריכה, תמונת פרופיל לפייסבוק, תמונת נושא, Header לאתר. חשוב שהעיצוב של האתר ושל הפייסבוק יהיו זהים או לכל הפחות דומים. בכל מקרה כדאי שהגרפיקאי יקרא את הספר. אפשר לנסות למצוא גרפיקאי בפייסבוק, בקבוצת "בר-תן", שם תחליפו שירותים במקום לשלם כסף.

אני עבדתי עם חברת ילדות, בשם מיכל כהן קדוש, מ"סטודיו Ungroup". היא היתה אחראית על העיצובים, ועבדתי עם המתכנת שלה. ממליצה בחום.

https://www.facebook.com/studio.ungroup?fref=ts

פייסבוק- צרו עמוד עסקי עם תנועה. תלמדו לנהל אותו. תלמדו מה ההבדל בין לייק לשיתוף. פרסמו שני פוסטים כל יום. תגיבו לאנשים. הנתון שהכי חשוב מבחינתכם הוא כמה אנשים מדברים על זה, לא בהכרח מספר הלייקים בעמוד. אני יצרתי עניין לפני שכל ספר עמד לצאת במשך ימים, טפטפתי לאט כך כשהספר יצא- הביקוש היה מטורף. הצטרפתי לקבוצות מכל הסוגים ולמדתי לשווק את עצמי בכל אחת מהן- בקבוצות על אמהות סיפרתי איך אני מגשימה את עצמי כאמא וכאישה. בקבוצות על ספרות אירוטית דיברתי על קטעי הסקס בספר. הבנתם את הרעיון… לכל פוסט שפרסמתי בעמוד הספר עשיתי שיתוף מיד לעמוד הפרטי שלי גם.

חפשו קבוצות לפי מילות מפתח ותהיו פעילים בהם, המטרה היא שיכירו אתכם. במקרה שלי מילות החיפוש כללו: יזמות, נשים, אמהות, ספרים, כל שם של ספר אירוטי שיצא בארץ. בשיא, הייתי חברה ב 20 קבוצות. למדתי כל אחת מהן. מתי שעות הפעילות הכי נכונות לה.

טיפ- בשישי שבת הפייסבוק הכי חלש. פרסומים חשובים רק ביום ראשון!

פרסומים עם מדיה ויזואלית מקבלים הכי הרבה תנועה (אני היוצאת מהכלל של הכלל הזה.) תמונות וסרטונים בדרך כלל מקבלים הכי הרבה תגובה. ותמיד, תמיד, כתבו כמה מילים למה פרסמתם את זה. תחברו את זה אליכם או לספר.

מתנות, תשורות, חינמים- אין מה לעשות, זה עובד. עשיתי תחרות שיתופים והבטחתי עותק חתום ביום שהספר יודפס (דבר שבקושי היה על הפרק בזמנו). הופ, קיבלתי חמישים שיתופים.

אין מייל שקיבלתי מהאתר או הודעה בפייסבוק שלא עניתי לה. אפילו לא אחת. השבוע אפילו התקשרתי לקוראת שהשאירה את המספר שלה. למה? כי עכשיו היא תספר חברות שלה איזו נחמדה אני. ועכשיו היא בטח תקרא את הספר. לא תאמינו מה שיחס אישי יכול לעשות.

קשר עם הקוראים- שמרתי קרוב את הקבוצה שהתאספה סביב הספר. למדתי להכיר את הקוראות שלי. צ'אטים עד שלוש בבוקר גם היו. היום יש 60-70 בנות שאני מכירה מהפייסבוק וכולן עוקבות באדיקות ומגיבות לכל פרסום.

 איך לשווק את הפורמט- הסברתי לקוראות שלי למה שווה לקנות אלקטרוני. המצאתי ראשי תיבות, זיז"ה- זול, ידידותי לסביבה, זמין, הוגן. זול לקורא ולסופר. ידידותי לסביבה, לא צריך להסביר, זמין- את קונה והספר אצלך, הוגן- כי התמלוגים שאני אקבל גבוהים פי 5.5 מתמלוגים שאקבל בכל מקום אחר.

 טיפול בהתנגדויות- אל תתעלמו מהקושי שעולה אצל הקוראים לעבור לספרים אלקטרוניים. ואל תבטלו אותו. תתיחסו אליו. הוא לא יעלם, אתם רוצים לפתור אותו. לכל מי שאמרה לי שהיא חוששת לקרוא אלקטרוני אמרתי- אל תקני סתם. תורידי את התוכנה ואז תורידי את הדוגמא החינמית (מילת קסם), אל תשלמי לי שקל לפני שאת קוראת אותה. אחרי שלושה פרקים לא היה לי שום ספק שהיא תקנה. ואני גם הצטיירתי כבן אדם הגון. כי לא דחפתי לה את הספר, להיפך, אמרתי לה- אני מבינה אותך, תנסי קודם.

 להציג את כל העניין כפשוט- מורידים תוכנה, קונים את הספר, מושכים אותו מהמייל לתוכנה. בלי סיפורים ובלי לסבך את העניינים. ותמכתי טכנית במי שהיה צריך, ונעזרתי בתמיכה של מנדלי.

כ-ו-ל-ן הסתדרו. בלי יוצא מהכלל. בנות 20 ובנות 60.

איך תמכתי? און ליין. בטלפון או בפייסבוק. ליוויתי את מי שהתקשתה עד שהתוכנה הותקנה. אם לא הצלחתי, אמרתי (לא ביקשתי, אמרתי!) לשלוח מיד מייל לתמיכה במנדלי והבטחתי תגובה מהירה שלהם. הם מעולם לא אכזבו. הבהרתי לאותה קוראת שגם אני נעזרתי במנדלי. זה שטויות, מייל אחד והבעיה תיפתר.

ה"קושי" העיקרי שעלה הוא, שהמון קוראות שלי, מעולם לא התקינו בעצמן שום תוכנה על המחשב! הן השאירו את זה לבעל, או לגבר אחר בסביבה. אני לא ויתרתי להן. הדרכתי אותן איך מתקינים תוכנה. איך מושכים מההורדות את הספר. רוב הבעיות היו בראש שלהן, לא באמת טכניות. תשווקו את החוויה כקלה!

לעשות רעש- תבקשו מהקוראים שלכם רעיונות. יש לכם מערך שיווק של עשרות ומאות אנשים, תלמדו לתפעל אותו. אחת הקוראות שלי שלחה את כולן לחנויות הספרים לשאול אם כבר יש את הספר, כשלכולן ברור שהוא רק אלקטרוני. אין רעיון רע. יש לי רשימת רעיונות ארוכה, החל מהפקת אופנה בהשראת הספר וכלה בהקראות פומביות. ולא, אני לא משלמת על שיווק, אפילו לא שקל. לא תאמינו מה אפשר להשיג היום תמורת מתן קרדיט. תדברו על הספרים שלכם. תתראיינו לבלוגים, תכתבו בלוג, תדביקו את הקישור של הספר בכל מקום בלי להתבייש. אני נכנסתי לעמוד הספר "חשופה" שיושב על הז'אנר שלי וכל מי ששאלה מה לקרוא עכשיו קיבלה את הקישור שלי. גם במועדון קוראות ובעוד אלף דפים אחרים. רוצים למכור? אל תתביישו.

עוד כמה רעיונות שעבדו ממש, ממש טוב:

אם בספר שלכם מופיעים שירים, צרו רשימת השמעה ביו טיוב.

אפשר גם להיסחף כמוני וליצור טריילר לספר, כאילו שהוא עומד לצאת כסרט. עשיתי את זה על התוכנה הביתית של יוצר סרטים בלפטופ שלי. יומיים עבודה. המון תגובות.

אם בספר מופיעות יצירות אומנות, תכתבו על זה. שימו תמונה, ספרו למה אתם אוהבים את האמן הזה. אני בטוחה שיש היום כמה בנות שלא היה להן מושג מי זה ג'ף קונס עד שהן קראו את תחרה וצבע.

אם יש שאלות אשמח לענות. תפגיזו, אני ממילא חיה בפייסבוק 🙂

בהצלחה! אילת.

לקרוא באייפד ואייפון עם אפליקציית סיפריאפ

בכדי לפתוח מדריך זה בחלון נפרד לחץ/י: לקרוא באייפד ואייפון עם אפליקציית סיפריאפ
את/ה מוזמן/ת להשתמש באפליקציית סיפריאפ

אנא הרשם או התחבר לאפליקציית סיפריאפ עם אימייל המשתמש שלך בחנות מנדלי מוכר ספרים ברשת
כל הספרים אותם את/ה רוכש/ת במנדלי, נשמרים בענן הספריה הפרטית שלך וזמינים להורדה באפליקציית סיפריאפ.
לחץ/י להסבר כיצד לקרוא במכשירי אייפד ואייפון

הערה: (אפליקציית מנדלי קורא ספרים הישנה, מתאימה למערכות ישנות בלבד)

אנו ממליצים על קריאה באמצעות אפליקציית סיפריאפ; אך אם בכל זאת ברצונך לקרוא באופן אחר, במכשירים עם מערכת ההפעלה iOS ניתן גם לקרוא באמצעות אפליקיית iBooks (לחץ כאן למדריך).

שימו לב: חלק מהספרים במנדלי נמכרים מוגנים בלבד לבקשת המו"ל ולכן אפשר לקרוא אותם רק באפליקציית סיפריאפ  לאנדרואיד, ולאייפד ואייפון. בספרים שזמינים רק באפליקציית סיפריאפ, כתוב בעמוד הספר "ספר זה זמין לקריאה באפליקציית סיפריאפ בלבד". ספרים אלו אינם זמינים לקריאה באמצעות אפליקציית iBooks.
קריאה נעימה.
במידה ואת/ה נתקל/ת בבעיה במהלך מדריך זה, אנא תאר/י לנו אותה לפרטים: מה כתוב בשלב במדריך בו נתקלת בבעיה? מה היה צפוי לקרות? ומה קורה בפועל במקום זאת? (בנוסף, יעזור מאוד אם תשלח לנו צילום מסך של הבעיה). בכל שאלה אנו לרשותכם ב: [email protected]

כמה עולה להוציא לאור ספר שכתבתי?

לקבלת הצעת מחיר מדויקת, בבקשה לשלוח קובץ סופי של הספר ואת קובץ הכריכה אם יש כזה. אנו מתחייבים להשתמש בקבצים לצורך הצעה בלבד.
מומלץ לשלוח גם קובץ וורד או אינדזיין.
הכתובת למשלוח:

[email protected]

 

מה לשלוח כדי להפיק ספר אלקטרוני?

בכדי לפתוח מדריך זה בחלון נפרד לחץ: מה לשלוח כדי להפיק ספר אלקטרוני


אם הספר הוכן בעבר לדפוס, קרוב לודאי שהקבצים ששימשו להכנתו לדפוס נמצאים בידיך או בידי הגרפיקאי או הסדר.

אנא שלח/י למנדלי את הקבצים והפרטים הבאים:

  • קובץ פידיאף של כריכת הספר כפי שהועברה לדפוס
  • קובץ פידיאף של גוף הספר כפי שהועבר לדפוס
  • מסת"ב (ISBN) עבור הגרסה האלקטרונית (בהעדרו, נוסיפו אנו בעלות המצויינת במחירון)
  • כמה שיותר פרטים בטופס הזמנת עבודה

אם הספר הופק באמצעות תכנת אינדזיין:

  • חבילת אינדזיין עם כל האלמנטים למעט פונטים של גוף הספר (אין צורך בחבילה כזו עבור הכריכה)
  • כדי להכין חבילת אינדזיין יש להשתמש ב: InDesign=>File=>Package. על החבילה להכיל קובץ INDD ו/או קובץ IDML

אם הספר הופק באמצעות תכנת וורד:

  • להמנע מרוחים מיותרים
  • לא להשאיר פסקאות רווח בין פסקאות. אלו עלולים להפוך לדפים ריקים בספר האלקטרוני. אנו נוסיף אוטומטית מרווח בין פסקאות. אם מתעקשים על פיסקה ריקה בין פסקאות – לא יותר מאחת
  • אחרי נקודה, ולפני תחילת המשפט הבא, רווח אחד בלבד. לא פחות ולא יותר
  • אחרי פסיק ולפני המשך המשפט, רווח אחד בלבד. לא פחות ולא יותר
  • שלוש נקודות בסוף או בתוך משפט צריכות להיות שלוש בלבד ואחריהן רווח.
  • ניתן להדגיש טקסט בעזרת טקסט נטוי (איטאליק), טקסט עבה (בולד)
  • אפשר גם באמצעות קו תחתון אך עדיף להמנע מכך
  • הספר חייב להיות מחולק לפרקים. ניתן לתת שם לכל פרק או לחילופין מספר בלבד במקום שם

להבהרות ושאלות אנא פנה/י ל [email protected]

1 2 3 4