החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

שרונה הדר חורי

שרונה הדר חורי היא מנחה בין־לאומית ומורת דרך לחיים עם שפת השאלה, יועצת ומורה בכירה לפנג שווי ואסטרולוגיה סינית.
מפתחת הקורס המצליח “חמשת המפתחות לחיות בתקווה עם שפת השאלה – איך להיות המאסטר במציאות שלך?” והתוכנית “איך להיות הקול שלך, יותר?” מלמדת ומרצה על “שפת העידן החדש –שפת השאלה” לארגונים, חברות, מוסדות וקבוצות בארץ ובעולם.
בעלת משרד משגשג לאדריכלות בריאה ומושכת שפע על בסיס שיטת הפנג שווי המתמחה בליווי בנייה ושיפוצים לבתים, דירות, עסקים, חברות ומבני ציבור.
חיה במכבים עם הזוגי שלה וחמש בנותיה.
חמשת המפתחות לחיות בתקווה עם שפת השאלה- איך להיות המאסטר במציאות שלך? הוא ספרה הראשון.

שרונה הדר חורי היא מנחה בין־לאומית ומורת דרך לחיים עם שפת השאלה, יועצת ומורה בכירה לפנג שווי ואסטרולוגיה סינית. מפתחת הקורס המצליח "חמשת המפתחות לחיות בתקווה עם שפת השאלה – איך להיות המאסטר במציאות שלך?" והתוכנית "איך להיות הקול שלך, יותר?" מלמדת ומרצה על "שפת העידן החדש –שפת השאלה" לארגונים, חברות, מוסדות וקבוצות בארץ ובעולם. בעלת משרד משגשג לאדריכלות בריאה ומושכת שפע על בסיס שיטת הפנג שווי המתמחה בליווי בנייה ושיפוצים לבתים, דירות, עסקים, חברות ומבני ציבור. חיה במכבים עם הזוגי שלה וחמש בנותיה. חמשת המפתחות לחיות בתקווה עם שפת השאלה- איך להיות המאסטר במציאות שלך? הוא ספרה הראשון.

ספרים של שרונה הדר חורי שנמכרים באתר:
  • חמשת המפתחות לחיות בתקווה עם שפת השאלה
    מחיר הספר המודפס כולל משלוח בדואר רשום איך זה נשמע לך להיות ולקבל שינויים בקלילות? איך זה יהיה לחיות בלי לפחד ממה שיהיה? בלי לדאוג מהעתיד, בלי לפחד מהבאות? מה אם זה אפשרי גם לך? מה אם השינוי שכולם כל... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: