החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

נעמה סקג'ו-נאור

נעמה סקג’ו-נאור היא יועצת עסקית והבעלים של Totem חברה לליווי עסקי שמתמחה בפיתוח ובניית מותגים פורצי דרך החל משנת 2010.

את ספרה הראשון “גם דגים יכולים לרקוד סמבה”, העוסק בהתפתחות אישית ועסקית הוציאה נעמה לאור בשנת 2017 לאחר כשמונה שנות עבודה כמלווה עסקית. הספר מציג בפני הקוראים את מודל העבודה עליו מבוססים כל תהליכי הליווי ב Totem.

 

נעמה בוגרת בית הספר עוצמה ובעלת הסמכה כמאמנת אישית. את כלי העבודה האימוניים, היא יוצקת לתוך תהליכי הייעוץ ובכך מאפשרת לכל בעל עסק לצמוח ולהתחזק הן בצד האישי-מנטלי והן בצד העסקי –שיווקי מיתוגי.

 

תהליכי הליווי אותם מעבירה נעמה ללקוחותיה מאפשרים להם לפתח וליצור לעצמם אורח חיים והתנהלות עסקית המושתתים על עקרונות של תשוקה והגשמה.

את דרכה המקצועית החלה בתחום העיצוב הגרפי בעבודה עם בעלי עסקים קטנים ובינוניים בפיתוח שפת המותג הוויזואלית שלהם.

לאורך השנים רכשה נעמה מגוון רחב של מיומנויות, התמחויות וכלי עבודה נוספים במטרה להרחיב את כלי העבודה שברשותה ולספק ללקוחותיה מגוון גדול יותר של שירותים מקצועיים אשר מאפשרים לה ליצור עבורם מעטפת שלמה והוליסטית של ליווי וייעוץ מקצועי.

בבסיס תהליכי הליווי העסקי עומד מודל עבודה ייחודי אשר פותח על ידי נעמה לאורך שנים ארוכות ומושתת על הכנסת ממדי התשוקה וההגשמה אל תוך תהליכי הפיתוח העסקי ועל בניית עסק ממותג וייחודי במהותו.

בספרה השני, מביאה נעמה אל הקוראים את הדרך לעבוד עם מודל ארבעת המפתחות ע מנת לפתח עסק מצליח העונה הן על הצורך להתפרנס בכבוד ולמעלה מזה והן על הצורך במזון לנפש, במימוש והגשמה.

נעמה נולדה בתחילת שנות ה-70 לתוך מציאות חיים מאתגרת בקיבוץ בצפון הארץ. שם עוצבה להיות ילדה מופנמת ומפוחדת שאיבדה את דרכה ממש בתחילת חייה.

כשהיא אם לשני תינוקות קטנים, התפרצה בגופה מחלת הפיברומיאלגיה – מחלה שמתבטאת בכאבים מפושטים ועזים ובתסמינים נוספים. עובדה שהובילה אותה לצאת למסע של חיפוש אחר דרכי התמודדות. מסעה המרגש הפך למסע של הגשמה אישית, של פריצת דרך שהולידה אישה חדשה, חזקה, מגשימה ומעוררת השראה, שהקימה במו ידיה עסק מצליח ופורץ דרך.

לאורך מסעה האישי לעבר החלמתה – נולד גם מודל ארבעת המפתחות אשר בכוחו ליצור שינוי משמעותי בחייהם של אנשים בכל תחום בו הם נזקקים לשינוי.

העברת הידע התודעתי המיוחד אשר נושא בתוכו מודל “ארבעת המפתחות” הוא חלומה הגדול ביותר של נעמה.

לא נמצאו מוצרים המתאימים לבחירתכם